plugg (Dylan)

hallå där alla läsare :D

jaa som Victoria sa så var vi på fest igår BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA hahah den var skiit rolig jag säger bara jag kastade inte bort min lördag som det har hänt att jag har gjort på en del fester. Idag så har jag bara pluggat, Dona kom förbi en stund och vi pluggade tillsammans en stund men sen var hon tvungen att gå sedan så har jag bara vilat och läst i boken som jag just nu håller på och läser "twilight - engelska versionen"

Här kommer lite bilder från denna vecka och min outfit från festen :


 dagen innan matte provet : Aldijana(som hde festen igår), Agnieszka och carola som gömmer sig

dagen innan matte provet(observera att alla har matte böcker framför sig och krigar igenom alla talen) : Josefin och dona


dagen innan matte provet: JAG! som nästa blir galen på alla matte-tal jag behövde räkna hahahah Linda ser du mitt move i den övre bilden ? Den vaaar ...... INTE till dig den här gången så var glad hahahahahah

Min outfit till festen igår :

 


Jag märkte att min midjekjol påminner lite om Megan Fox's klänning


Kommentarer
Postat av: linda

hahhaha, a dylan jag ser ;)

2009-11-23 @ 16:11:27
Postat av: Aldii

Va fan paparazzi när tog du det där fotot XD hahaha

2009-11-24 @ 01:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0