på gott humör

va har hänt idag då?  Jo, på morgonen gick jag till gymet med Mona för vi skulle spinna och där träffa vi Ali. Let me tell you one thing, kommer aldrig spinna igen!! 10min in på passet höll jag på att bryta ihop. Asso mina ben värkte, jag svettades ihjäl och skämde ut mig. Men jag var duktig ändå, stannade kvar under hela 45 min passet!! Förtjännar en klapp på ryggen (:
Efter de promenerade vi i 20 min.

Gymet avklarat, skyndar mig hem duschar slänger på mig kläder för att gå på "Lilla julafton". Låter helt mobbat, de kanske de är också men äh! de är kul. En tradition som min mamma och hennes vänner har haft och i år var de 10års jubelium.
Iaf efter de kom soffan hem till mig för att "plugga" men de sluta med att vi läste lite medecin och sedan fastna vi framför datorn eftersom min data är så seg!!
Sedan så kännde vi oss så spontana så vi ba, ÄH lets dra to the bio.
Så trubbel i paradiset blev det med block buster, nice va ;)
Filmen var urkul skratta jätte mycket och så killen som satt bredvid oss. Han va förfan roligare än filmen, skratta så jag grät!! hahahaha

försöker lägga in en massa foton som jag tagit men hittar inte de på minneskortet, så jaa de får bli en annan gång

de va en kul dag gott folk, hoppas ni hade en lika bra lördag.

godnatt// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0