Måndag :(

Idag var jag i skolan som vanligt. Hade engelska redovisning, va lite nervös men sedan sa våran lärare att det inte skulle betygsättas så då blev de lite lugnare.
Har jävligt mycket plugg just nu.. orkar inte vill ha lov nu! Men men de är typ 17 dagar kvar så :D
Kan berätta lite vad jag har för saker som måste göras (vet att ingen bryr sig men sak samma)
- Läsa klart min engelska bok som snart ska vara klar (300 sidor :( )
- Repotage i svenska som ska vara inne på Söndag
- Skriva om ett rättegångsbesök
- Har Medecin prov nästa vecka eller veckan efter vet inte riktigt
- Data prov NÄSTA VECKA?! haha asså de kommer gå så dåligt!!
- Har en gruppredovisning på torsdag om vård SKIT SVÅRT
- Samhällsläxa tills imorgon
- Måste bli klar med bilden tills torsdag

Idag efter skolan mötte jag upp Catherine, vi gick till slussen där jag egentligen skulle titta på jeans men vi fasta i mcdonalds istället haha. Så efter det åkte vi till skärholmen istället och jag köpte ett par jeans leggings, kan visa bild sen.
När jag kommit hem så skulle jag plugga men somnade. Vaknade runt 8 och satte igång med matten. Nu ska jag lägga mig i min säng och läsa mina engelska bok, förhoppningsvis sommnar jag inte igen

Haha tror de här är mitt längsta inlägg :P Och första gången jag inte lägger en bild hehe..

Ha de bra
/sofia


Kommentarer
Postat av: Catherine

jo de var trevligt idag med dig sofia aka segis ahha ett nytt namn till dig ;D



hoppas bara att du inte lämnar tillbaka saken du köpte idag hahah



loove

2009-11-30 @ 22:55:46
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0