Linda

hej gott folk!

Sitter nu och är lite inne på datan för att kolla upp vår blogg, länge sedan man gjorde de faktiskt. ¨Så jag tänkte whata heck ( vet ej hur man stavar, rätta mig gärna ) då kan jag lika gärna passa på att skriva ett inlägg.

Så.. har suttit och gjort matte och bild i evigheter nu bara för att jag ska känna mig duktig och inte känna skuld för att jag inte sitter och pluggar på svenskan. Hahah och jag ska säga er, det funkar faktiskt (:
Nej, men jag har ett oförberett prov på ANTIKEN någon gång innan jul, men jag gissar på imorgon och jag har inte ens läst häftet. MEN jag har försökt, men somnar ju varje gång jag börjar... så de är liksom inte mitt fel som "christine" säger hahah

Har sovmorgon imorgon, missar datan YEY!! är helt överlycklig, får vakna halv 9 och jag som vaknar halv 7 annars, så ni kanske förstår mig. Och så blir det pannkakor till lunch, så de känns liksom som de kanske kommer blí min dag imorgon!!

Well, de va inlägget. Skoj va. Men nu är de dax för One Tree Hill

Juste måste bara säga att Egypten inte kommer med i VM igen! :( är helt ledsen

sov så gott nu, de ska jag ♥ 

Kommentarer
Postat av: Ilham

fin blogg ;) läs gärna min väns blogg http://jjessicita.blogg.se/ o lämna gärna kommentar

2009-11-19 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0