Linda

shoo katter!!

har varit på rättegång idag. Fallet var misshandel och olagahot, de va faktiskt kul. Hahaha får bli min nya bio.
Asso jag emilia och sofia gick verkligen i evigheter för att hitta ditt!! gick hela felmminggatan förn att våran samhälls lärare hade sagt att man gick så för att komma till huset vart de låg men när vi kommer fam efter cirka 20min så säger de där inne att vi ska till RÅDHUSET!!
asso verklkigen döda mig, vi kommer fram till rådhuset och tunnelbane stationen rådhuset ligger förfan exakt bredvid!!
iaf nog om det nu. Ska till tandläkaren igen imorgon för att borra igen. Jag är så himla rädd :( famförallt för bedövningssprutan, de är ju värst. Jag är som en liten barnungen då, får tårar och stänger munnen hahaha. MEN DE ÄR SÅ LÄSKIGT.


For you're information så ska jag köpa gymkort för första gången!! Är helt excited :D
Så imorgon tar jag med mig träningskläderna till skolan och sedan går jag direkt efteråt.

ha de bra ;)
  

Kommentarer
Postat av: dashini

men lilla gumman.det kommer att gå bra ( hos tandlakaren). DU ÄR EN STARK FLICKA!! <3 <33333 :)

2009-11-26 @ 21:40:43
Postat av: linda

yes, i'll make it ;) hahahah dashihi du är så gullig <3

2009-11-26 @ 23:21:12
Postat av: camila

Vi kan gå tillsammas :) till gymet :)

2009-11-27 @ 00:53:57
Postat av: Röde Condoren

Vill man uppleva en hel del skit, då ska man besöka rättegångar. Den som ska utbilda sig till tolk i rättegångar, som jag, måste se till att härda sig.

2009-11-27 @ 23:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0