Kom på en plan...

HEJSAN, Victoria här igen. Kom precis på en alldeles strålande idé =D Eller en plan, som jag föredrar att kalla det. Kommer alltid på planer, TUUUUNGA planer, om nästan allt. Mestadels som har med mig och mina vänner att göra, alltså planer för oss, olika grejer vi ska/borde göra osv. Som tex just nu har jag och Emilia tunga planer inför helgen, PGA MIN HJÄRNAAAA =D=D Höhö.
Aja, åter till planen jag precis kom på! Nu är det såhär, att jag har matte klockan 10, men den lektionen är bara en halvtimme lång.. Och efter det har vi lunchrast. Och efter det har vi matte igen! I 40 minuter, alltså lunchen är som en rast i lektionen, så lektionen är uppdelad. Hajar ni? Det tror jag att ni gör. Iaf, så eftersom att jag är såååå trött, så borde jag inte gå på den första matte lektionen som är en halvtimme lång, eller hur? :O Det är ju bara onödigt, kommer ändå bara somna där... Så då går jag till den efter lunchrasten, med nya laddade batterier för att jag ska snart sova bort min trötthet en stund. Och det är inte så att jag missar matten helt idag, kommer iaf få något gjort. TÖÖNGT va :D Ååååh, min hjärna är så bra ibland, hihiiii :) Så jaa, jag stannar hemma en stund längre, ska sätta på film och somna en liten stund. Vi hörs väl senare eller något,
PEACE ! :)

*TUMMEN UPPPP* FÖR ÄNNU EN AV MINA KÄNDA BRILLIANTA, GENIALISKA PLANERRRRRR :D:D

Kommentarer
Postat av: Camila

Snygga örhängen :D

2009-11-12 @ 14:52:24
Postat av: vic

Visst är dom? FICK dom av en snäll flicka dagen jag fyllde år. HAHA hihiii x)

2009-11-12 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0