hemma ska börja plugga (Dylan)

hallå alla söta bloggläsare :D

Kom typ hem precis från en "leta-efter-vinterjacka"-tur med mamma haha assu ni kan inte fatta hur mycket jag har letat efter en vinterjacka assu jag har gått runt i affärer i flera veckor utan att hitta ngt och jag har frågat runt folk om vdom kan ge mig tips men idag SÅ HITTADE JAG MIN SKATT (metafor). Vid sidan om så hittade jag en midjekjol från HM (den nya kollektionen, inte Jimmy Choo) och igår när jag var ute och handla så hittade jag en kavaj som jag LÄNGE också har letat efter haha.

Igår så var jag på fest hos några klass kompisar (det var typ "kalas" men vi kallar ju inte det nu när vi är äldre haha) och påvägen hem så mötte jag upp Victoria hon hade varit i Cafe 60 med nevena och ngn mer och vi gjorde sällskap hem :D .


kjolen

btw. om ni undrar vilken jacka jag köpte (haha speciellt ni som har haft samma problem som mig att hitta jacka) så blev det en mörk marinblå Canada Goose parka

love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0