Feber feber feber :(

Hallå där allihop, Nevena här

Ligger i sängen o tänkte skriva ett inlägg. Chris Brown-Crawl spelas just nu. Huvudet värker verkligen och jag ligger med feber. Det har varit en helvetes natt och det slutade med att jag somnade runt 7 imorse.
Igår tog jag 08.30 i skolan, sprutan emot svininfluensan och jag var helt livrädd. Jag trodde seriöst att jag skulle dö. När jag steg in i rummet och satte mig på stolen o såg sprutan så var jag inte rädd. Jag var bara rädd för vad som skulle hända efteråt. I alla fall.. Hon satte sprutan i mig och jag kände knappt något. Reste mig sedan upp och mådde hur bra som helst. Så fort jag gick ut från dörren så snurrade allt runt mig, jag var yr och helt knäsvag. Jag började gå lite och skulle till bordet vart hela klassen satt o pratade, o så ramlade jag nästan. Jag skyndade mig in till rummet vart sjuksköterskan var för att jag var så rädd. Jag såg ingenting framför mig,allt var vitt runt omkring och jag kunde knappt prata,jag typ föll i hennes armar. Så dem la mig på en säng och gav mig tabletter. Efter en tid så mådde jag bättre. Det var hemskt. 
Senare mot kvällen började jag svettas och jag tog tempen. Jag hade 39 i feber. Oh crap! haha :/ så har inte sovit en enda minut i natt...
Helvetes spruta! Men, det blir väll bättre hoppas jag.
Aa men detta var då min lilla historia om hur det var att ta sprutan. Usch
Nu väntar jag på att mamma ska göra klart fruktsalladen med glass. Mums!



saknar er tjejer





Puss,God natt


Kommentarer
Postat av: linda

krya på dig gullet :D

2009-11-19 @ 01:21:57
Postat av: Nevena

tack sööötis :))

2009-11-19 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0