ereeg: math test

tjejer! SAKNAR ER!!! det var så längesen vi gjorde något och när det äntligen händer att alla ska träffas så kan jag inte komma..blä.
det jag istället ska göra på fredagskvällen är att träffa några kompisar i stan för fika och kanske bio, ska bli trevligt det med!
nu sitter jag här och bloggar när jag egentligen borde göra mig redo för att åka till pappa♥
kvällens planer är PLUGG och sen lite PLUGG för att runda av med en smula PLUGG. trevligt? lite (a) matte är ganska kul. min klass har prov imorn på fem kapitel i boken! håll tummarna för oss :)
önskar iaf er en riktigt fin kväll..


var med klassen och bowlade under lovet.
vad tycker ni? ser vi ut som mattesnillen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0