ereeg: "it is now your friday"

hej alla söta :)
jag börjar få huvudvärk av allt chillande idag. började 8.10 idag, hade biologi sen rast och matteprov som jag trodde skulle vara lite lättare. en tjej i klassen höll på med mvg-frågan i 45 minuter! för mig gick det bra :) man ska alltid tänka positivt.
jag slutade 10.50 så jag fixade lite mat, tittade på tv och nu sitter jag med min tékopp, blir dum av allt sittande..vill ut och röra på kroppen! jag har en tendens att alltid blogga när jag har bråttom någonstans. med det sagt så ska jag snart rolla som winta alltid säger, till centrum för att hjälpa mami med en sak och sen fixa mig inför kvällens äventyr ;)
önskar en en fin eftermiddag och tjejerna en trevlig bio-kväll. puss♥


jag och isaac med en av mina favoritrestauranger i bakgrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0