ereeg: i have a confession to make

hej tjejer och alla läsare!
jag har varit frånvarande i några veckor nu eftersom att jag suttit fast i en hiss!!!
helt otroligt, men sant. jag var på väg hem från skolan en sen fredagskväll då ett monster tillfångatog mig för att jag hade pluggat för mycket och sa att jag inte fick komma ut föränn jag varvat ner lite.
när jag befallde monstret att släppa ut mig så skickade han mig upp och ner i hissen tills jag mådde illa och blev sjuk. hur jag rymde därifrån är en annan historia... men nu sitter jag i mitt vardagsrum och dricker c-vitamin för att inte bli sjuk (igen). när jag druckit klart ska jag läsa i min bok De Små Tingens Gud och plugga lite matte (Schh...säg inget till monstret)
Citat: "This is a true story..." den som lyckas klura ut vem jag citerar skriver jag ett helt blogginlägg om(skriv svaret i kommentarerna, med namn)

blogginlägget är tillägnat vickan stickan som fyllde år den tredje, GRATTIS♥


Det Läskiga Monstret


Det Läskiga Monstrets Kompanjon


Jag, uttråkad i hissen, som hade ett vägguttag med laddare

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-05 @ 20:24:39
Postat av: vic

Taaaack älskling :)

2009-11-05 @ 21:14:54
Postat av: ereeg

nej

2009-11-12 @ 17:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0