Emilia

Heeey People! Whats papin? Hahahha! Här händer inget väntar bara på att min frukost ska bli klar:) Idag så ska jag inte gör något speciellet inte på dagen iallafall.. Jag ska bara titta på film, spela, njuta av livet, spela, njuta lite till och sen är det nog dags för att börja fixa sig. Senare ska jag, Vicotria, Dylan, Nevena och kanske Linda ut FUNNY! Haha Har typ inget mer att säga.. JOOOOOOO jag är den första som skriver idag:D

Tråkigt inlägg menmen.. Haha peace out ha en kulkul dag!

Kommentarer
Postat av: Nevena

Yeeeeeey:D finallyy! vi ska ha så kul

2009-11-21 @ 13:20:48
Postat av: Nilufer

Börjat blogga igen http://nulleew.blogg.se :D

2009-11-21 @ 14:47:30
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: camila

Tack för inbjudan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-21 @ 23:30:47
Postat av: emilia

tacka victoria det var hon som bjöd in dig;D!

2009-11-22 @ 14:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0