Emilia

Halo!! Ser att ingen har skrivit idag då får jag bli den första:D Idag har jag inte gjort något speciellt.. Jag var i skolan, sen åkte jag och Sofia snabbt till godisbåten efter det åkte jag hem och jag råkade somna.. Haha så jag sov i två timmar sen gick jag upp käkade sen tittade på Idol:)! Idag i skolan så fick vi tillbaka våra vård prov och med.. prov, gissa vad? Jag fick Vg på vården och Mvg på med.. Haha töng eller TÖNG. Linda och Sofia fick Mvg på båda jävla smarthuvuden! Sen något mer som hände i skolan? Jag somnade på lektionen skit pinsamt haha:(
Justejuste IDOOOL, Mariette fick stanna hon är så duktig! Rabih hahahaha, lite sorgligt att han åkte ut för nu har jag ingen att skratta åt, han sjunger som en baby och ser ut som en hahaha! Och såg ni alla killar som gräät hahhaa, det var ju roligt! Nu sitter jag hära, ska nog snart titta på step up tror jag:D

Nu får ni massa bilder!


Denhär bilden säger men än 1000 ord haha:D


(VARNING FÖR STARK BILD, RISK FÖR BLINDHET OCH HYPNOTISERING) Hahah här har ni Ali, han sa: ''tänk att vara tjej och att ha tuttar såhära'' hahahah! Han kommer döda mig om han ser det här.


Haha, jag vet jag och mina bilder på maat:D Men det är väl härligt!


En bild på Luue från lovet, hans öra var skiit rött, det syns inte så bra på bilden men det var iallafall därför jag tog den här bilden haha:D


Ännu en bild från lovet, jag och Victoria var på väg till buss-stationen och så hittade vi en krossad nutella, våra hjärtan var lika krossade som den här burken haha</3


Juste, glömde lägga upp mina skor som jag köpte förra veckan, snygga va? Det är inte äkta haha erkänn att ni trodde de:P? Dom kostade bara 200kr, för att vara mer specifik 199kr. Skiit bra dom är från Belle Shoes.


VÄRRLDDDEEENSS godaste maaaaat! Nästan:D


Hahaha, den här dagen alltså!!


Victoria tvingade mig ta det här kortet och får inte glömma kolla hennes röda läppstift på skeden-.- HAHAHA:D


Kolla vad jag såg när jag skulle på toa, vi är bara tjejer i klassen och det är bara tjej-lärare.. Och det är bara killar som tar upp sittsen sådär, deeeet betyyyyder aaaaatttt AAAAAAAAHHHHHHHH:O:O:O!!!

Haha det var allt från mig nattinatti<3!


Kommentarer
Postat av: Sara

Dina inlägg är såååå bedårande, utan dig så är detta ingen blogg jag skulle läsa och jag tror de flesta håller med mig faktiskt, en skön tjej är va du är! <3

2009-11-07 @ 00:25:40
Postat av: emilia

Tack(:<3

2009-11-07 @ 15:22:38
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: taaamii

vad skämmig han är till bror -.-

2009-11-07 @ 23:56:54
URL: http://taaamiii.blogg.se/
Postat av: Emilia

men lägg ägg tame! Haha

2009-11-08 @ 11:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0