Dylli hära :D

hallååå det var länge sen :(

just nu är jag hemma hos mina kusiner kommer att vara kvär här hela kvällen så det blir inget "festande" idag (hahah men det gör inget festen igår var så rolig att det blev som två fester om ni fattar ? )  juste som ni kanske inte vet så när jag kom hem från kurdistan så hade jag färgat håret :D , jag e super nöjd och hoppas att den hära färgen kommer att funka fraam över:) .

Som jag berättade igår så var jag på en fest hos en klass kompis i sandsborg(?) hahah vet inte om det riktigt hette så haha men det var SUPER roligt lärde känna mycket nytt folk fast det enda negativa var att jag senare mot kvällen blev heeeelt seg eftersom att jag bara hade sovit 6 timmar (vilket inte är OKEJ för mig assu;) )

(lägger ut min outfit fr idag och min nys hårfärg när jag kommer hem )

love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0