Victoria: HAPPY!

Halii hallååå
Hur är det med er allihopa? Med mig är det alldeles strålandeeeee!:D:D:D:D Haha, alltså mitt humör går väldigt mycket upp och ner nu för tiden har jag märkt, feeeeta humörssvängningar. Igår låg jag och grina för att skolan går så jävla dåligt och jag vill hoppa av, och idag är jag så glad att jag bara inte kan sluta le, herregud haha. Sitter och garvar för mig själv för typ ingen anledning, så glad är jag x)
MEN IAF! :D Idag var jag i skolan, var inte det igår. Gick istället till biblan vid 5 tiden som jag skrev att jag skulle, med min klasskompis, och sen hitta vi Dylan och Linda där också :) Så pluggade vi med dom också. Eller aa alla andra pluggade typ, jag pluggade inget :( Kan inte plugga förfan, de går bara inte!

Aja iaf, idag efter skolan gick jag till Bibbis och Ereegs skola, alltså Internationella Engelska, den ligger ju också i Skanstull, precis som min skola :) Gick dit med tre vänner från min skola som också känner folk i IE. Bibbi hade slutat så vi gick runt lite i skolan sen åkte vi hem.
Lite senare åkte jag till Skärholmen och köpte lite kläder och annat, sen efter det åkte jag till Ikea med mamma och köpte saker till min garderob, (det är en walk-in-closet, så tro inte att jag är ett wierdo som går o köper saker att ha inne i en vanlig garderob?:P) Haha, iaf vi var där tills dom stängde, sen kom pappa och hämta oss och vi åkte hem. Nu sitter ag på min säng och lyssnar på Britney :):), ska duscha snart och sen lägga mig och sätta på Alpha Dog och somna till den :)

Ingen av tjejerna har skrivit om detta (konstigt nog), men i måndags så var några av oss tjejer i Västerholm och hjälpte till att arrangera en liten "tack-föreställning" eller vad man nu ska kalla det, till lärarna. Det var en överraskning för dom, dom hade ingen aning om någonting och trodde att dom skulle på föreläsning i aulan, men så blev det inte. Istället fick dom en liten föreställning som ett litet tack av några av oss elever som gick ut nian förra året, året innan det och några av de som går i nian nu. Alltså 92or, 93or och 94or. Vissa sjöng, andra spelade piano och vissa höll tal. Riktigt lyckat blev det iaf! Efter föreställningen gick vi alla till aulan där det blev lite tilltugg och fika :) Nice vart det iaf.
Här kommer iaf lite bilder från den dagen :)

Söta Camila =)


De allra flesta tror jag, på genrepet!


Camila, Linda och Mona


LindaBinda & VickySlicky. VI BJUDER PÅ DENNA! :O:P


Winta, jag, Linda, Mona och Camila


Jag, Sofia, Winta, Linda, Mona och Camila - bakom scenen


Tuffa brudar hahahah


Monal (Monas lillasyster :)), Emilia som inte ville vara med på bild, och Catherines huve haha :D


Söta Cathyy


Jag och Wintish :)
 

Min outfit den dan. Jätte dålig bild, i know, men batteriet på kameran hann dö innan jag fotade min outfit. Så det fick bli en dålig bild med webcamen =(


Måste bara tillägga att Bibbi också var med den dan, men hon lyckades på något sätt inte fastna på bild! Konstigt nog...

Klockan börjar ticka nu, ska nog börja avsluta. Ska till Västerholm imorn, och efter det kanske jag drar till skolan, om jag hinner det. Har prov i Företagsekonomi imorn, och jag har inte ens öppnat boken, vet inte ens vad kapitlet handlar om. Fyfan alltså, typiskt mig :( Men men, ska inte låta det förstöra mitt humör som det gjorde igår, för idag är jag GLAD! :)

Förresten, har ni tänkt på att oftast när det är något man inte får göra/lovat sig själv eller andra att inte göra, så lockar det som mest, och bara för att man inte får så ska man alltid få en massa chanser till att göra det man inte borde just då? Gud så frustrerande, så känner jag just nu!
Nu babblar jag på för mycket, ska ta en dusch och sen bums i säng!
Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0