11-11-09

sitter nu och kollar på grey's anatomy som jag väntat på hela dagen, otroligt bra.

iaf har varit så himla deprimerad sedan jag kom från Egypten. De första man gör när man kommer till Sverige är att välkomnas av kylan och på de bli sjuk. Jag har varit hos doktorn och de värsta är att de inte vet ett piss om varför jag mår som jag gör!
Från början var de bara hög feber och så men nu är de en massa annat. Ni vet den där känslan då man är shit bajsnödig? krampar i magen, gör så jävla ont... SÅ KÄNNS DET!!!  hahah, lite roligt.

iaf ska tilll doktorn igen imorgon, så får hoppas på att de hittar felet :)

åh varför deprimerad, känner mig ensam förfan!! Har suttit ensam i en veckan nu nästan och gjort ingenting. är helt efter i skolan så de känns helt onödigt att börja ens. Blir helt stressad när jag tänker på de, får mer ont i magen än vad jag har och allt känns piss :(

men slut på klagandet nu, ska fortsätta kollan nu för reklamen är slut för andra gången. älskar den serien, drömmer om att jobba där!


måste bara säga någon som sett paradise hotel reklamen som säger i slutet " jag vet att du vill kolla "
 hahah så kul, men blir sådär måste kolla. man blir som hypnotiserad!! men slut på allt de hära nu

hoppas ni alla har de bättre än jag <3
// linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0