ÅR 1999/2000 - vårt första år på västerholmsfriskola!

FÖRSKOLEKLASS A


Camila ska även gå i denna klass, men tyvärr så var hon frånvarande denna dag!

FÖRSKOLEKLASS B


FÖRSKOLEKLASS C

stackars emilia, hon var lonely!

Här har ni läsare lite bevis på att de flesta av oss känt varandra i över 10 år. Och för oss tjejer, ja ett gott skratt skadar väl inte? De här var så länge sen haha. Tjejer haha , jag ber er kolla på AHMED haha komedi på hög nivå. kolla hans kostym, jag kan sätta 10000000 kr på att han inte äger en sån idag. hahaha sen KOLLA DANIEL, hahahahahahahhahah.. vääääääääärldens sötaste. melanie haha är också rolig.. asså jag dör.. men lindas sexy blick dödar hahahahahhahahahah.
HAHAHA JAG HOPPAS ATT NI INTE HELLER MISSA ARANS POTT FRISYR HAAH SÅ KLOCKREN
/ BIBBI


Kommentarer
Postat av: Camila

HHAHAHAHAHHA jag var frånvarande töng jag är ;)!!

2009-11-04 @ 01:09:16
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: eda

vem är hans som är precis över emilia på bilden? hahaah rolig.

2009-11-04 @ 09:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0