20-11-09

måste bara säga att today was a good day och inte som i förra inlägget då jag sa att morgondagen skulle bli min dag.. för de blev de ju inte! Kunde inte vakna på morgonen och när de är dags för att gå till tb så hör jag min mage prata HÖGT och får världens ont :( inte bra, så skippade första lektionen och sedan skjusade min bror mig till skolan. Jag fick också årets första IG! men faktiskt så är de inte hela världen, för provet var mer som ett läxförhör som man behövde få alla rätt på. Men ÄH de är shit samma.

Iaf åter till idag. Var i väster som sofia berättade om och skulle prata om ni vet. Jag va team´mate med ali och vi gick runt i klasserna. De va så kul för han är liksom helt hjärndöd i huvudet säger till alla gå inte de svåra linjerna, bli inte advokat eller läkare, gå praktik. Riktigt förstör männiksors drömmar. Hahaha, men skratt shit mycket.
Efter att ha ätit världens godaste mat i skolan, gick vi till centrum där jag köpte en kofta och en vanlig basic lång ärmad tröja.
ni får se, kläderna imorgon (:

och en sak till. Är så jävla trött på människor som ljuger hela tiden. Grejen är den att de ljuger dig rakt upp i ansiktet. förfan ingen skam i kroppen, nej men seriöst är så less på de. Man ser ju att de ljuger, man konfrenterar de och man får en påhittad historia som verkligen inte håller. Står verkligen inte för vad de gör.
Har bara en sak att sig de, BLÄ!!

nu ska jag gå med mojen, hahahah, till Sofia. Så ni får ha en jätte bra fredagskväll.

peace and harmony - LINDA

Kommentarer
Postat av: eda

hahahaha.. vilka team hade ni & vilka av er gammla nior var där då:) vi ska göra samma sak så haha<3

2009-11-20 @ 19:44:25
Postat av: Dylan

förlåt linda jag ljög när jag sa att du e ful

2009-11-21 @ 00:18:03
Postat av: linda

vaa torr!! hahahah

2009-11-21 @ 00:55:20
Postat av: linda

eda- vilken skola går du i? alltså vi va uppdelade 2 och 2. så de va sofia bibbi, emilia victoria tror jag osv.

om de va de du menade? :)

2009-11-21 @ 01:06:44
Postat av: eda

går i nackademi gymnasiet..aha okej:)

joo menade de men tänkte om andra klasskamrater var där killar/tjejer.

2009-11-21 @ 17:35:42
Postat av: linda

okej ;) men sofia har redan svarat på de tidigare

2009-11-23 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0