WINTA : miss miss missssssssss

Hejsaaaan ! Skit längesen jag skrev sist så tänkte skriva lite si och så haha. Hur mår ni ??? ja mår sådär... mkt plugg oså men men förutom det så mår jag bara bra :D ...  Idag har jag varit i skolan och allt var som vanligt..hade tyska så jag slutade kl 3..... medan alla andra i min klass  slutade kl halv 1 -.-  sen kom Honer och gjorde mig sällskap ett tag haha, och vi "återupplivade" en massa oförglömliga, roliga minnen från Västerholm hahaha, som till exempel, Snöbollskriget!! .... och när Jag, Victoria och Emilia  brottades med killarna...nästan hela tiden efter skolan. Och när alla vi tjejer hoppade hopp rep efter skolan och under alla raster!  och SUDD Kriget HAHAHHA VICTORIAAA!! Vattenkriget i 8an och 9an hahaha grova minnen!!
 Faaaaaaaaaaaan vad jag SAKNAR DET och er alla tjejer !!

Aja seeeen rulla jag hemåt, sedan  åkte jag och min familj till citycross för att handla osåå :)  Planerna för idag är att soooooooooofta hemma haha och PLUGGA Lite..

pöööööööööööööööööööös<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0