Winta.. kallt kallt

Heeeeeejsan .. Idag var jag i skolan och det var iiiiiiiiiiiiiiiiiskallt haha och det snöade som fan, för mkt.. men  det är bara ett pluss, julkänsla :D.... iaf haha i skolan hade vi snöbollskrig haha skit roligt men grejen är att alla killar i min klass är så fuuucking fega !! De är 5 st killar som hoppar på 1 person och sedan mular osv, haha inte så kul -.- men fortfarande minnen :D  haha, idag vid gympasalen så skapde några killar i min klass en pakt haha, de stod o väntade på mig och min kompis.. när vi tillslut börja närma oss gympasalen så kommer hela bunten springandes mot oss hahahahahahah och vi Springer som fucking hästar och dör av garv medan vi springer ahahahahah och gissa vad som händer då????? MIN KOMPIS RAMLA HAHAHA..... haha ja sprang ända tills ja märkte att hon inte va bakom mig längre haha, sååå snäll som ja va så sprang ja mot de och kasta snöbollar för att hjälpa henne .. ahhhhhh o gissa vad.. jag blir mulad och får snö i ryggen -.- de va min dag de hahah

Snöbollskriget påminner mig väldigt mycket av tiderna i västerholm haha då man var 5  tjejert som hoppade på alla haha, sköna tider :')

Håller på med en jävla uppsats och det går skit segt haha känner mig hjärndöd just nu.. får ingenting gjort men men .. ska ta o fixa te och bli klar med uppsatsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0