Victoria

Helloo cutiepies :D

Tänkte skriva igår egentligen, men internet funkade inte här hemma, någon kabel som gått sönder eller något sånt. Just igår då Emilia satt vid datorn i Egypten. ÅÅH, hade så gärna velat snacka med henne!! Men men, nu funkar allt som det ska igen iaf.

Idag har jag vart i skolan, hade inte en sån lång dag, tre lektioner bara, och en av dom fick vi håltimme i. Så två egentligen :) Och den tredje var jag inte med på, vi hade idrott men jag kom på att jag glömt min plånbok hemma och jag behövde den för jag skulle sola osv sen efter skolan med några klasskompisar. Så jag gick till idrotten, fick närvaro och sen fick jag gå. Skyndade mig hem, bytte om lite snabbt och åkte tillbaka mot Skanstull igen. Och den första lektionen var mentorstid men den lektionen borde heta "snack-skämtar-lektionen", eller något sånt. Vi gör ingenting förutom att prata med varandra och så. Det är som en rast, haha. SKÖN DAAG ! :D Har så kul i skolan också, vattenkrig i matsalen, hemliga planer vi ska utföra inför nästa idrottslektion som kommer göra så att det blir lite mer fartfyllt, alla skämt, MÄNNISKORNA, osv. Hihi, LOVE IT ! :) Och imorn har vi resursdag, börjar halv 11 och vi ska på studiebesök :D

Efter skolan gick jag och sola med Manal (går i min klass), körde 20 min, vilket jag även gjorde i förrigår. Så jag har börjat få färg. Ska börja sola varannan/var tredje dag, eller typ 3 ggr i veckan, så att brännan håller sig i toppskick, haha :D Efter solningen gick vi runt på stan tills dom stängde, vi hann äta på Subway, och vi köpte lite saker och sådära. Trevligt trevligt :)
Här är lite bilder på det jag köpte igår och idag (vi gick runt på stan även igår) :

Nitskärp, syns inte så bra på bilden




Spets handskar


Paljett kjol


Mysig svart oversize kofta, har en likadan i krämvit :)


Långt linne/klänning med svart och silver paljetter, syns ej så bra




Första gången jag lägger in bilder på saker jag köpt, ska nog börja göra det :). Men iaf, här har ni före och efter bilder på min "brunhet", haha :P

Före:


Efter:


Visst är det lite skillnad iaf? Det syns mer i verkligheten, min brunhet vill inte fastna så bra på bild haha. Och jaa, jag är 100% osminkad på båda bilderna :( Haha :P Äh, man får väl bjuda på sig själv :)
Men men, innan jag säger hejdå så får ni en låt :)


Chris Brown - Aint no way (You won't love me)
The way you look to me now,
We need to get down,
You don't know but, I'm gon' make you say you love me

Det var allt för mig, xoxo :)
Trackback
RSS 2.0