Victoria - Tisdagggggg

Tjabba tjena hallåååå!

Hur mår ni allihopa? Själv mår jag priima, är på världens bästa humör just nu asså, haha :D:D
Idaaag har jag tyvärr inte vart i skolan, jag vaknade 10 och jag började halv 9, och tills jag skulle bli klar och hinna ta mig till Skanstull så skulle klockan redan vara för mycket för att det ens skulle vara någon idé för mig att gå till skolan! Så jag stannade hemma, åt mat och kollade på film och sen somnade jag igen, haha :D Så skööön dag, har bara slappnat aaav och tagit det lugnt. Snart ska jag börja städa lite och sen försöka plugga. Har en bok recension att göra tills imorn. Men det fixar sig ;)

Här har ni lite bilder från igår, saker som jag köpt osv :)

Svarta jeans med nitar             Jeans/jeansleggings
                             

Kort lila/röd tröja


Söt rosa siden morgonrock


Mörkgrå lång tyg väst


Grå leopard/zebra aktig kofta


Jag igår :)
 
 
                                                                   
                                                             Min sminkning, ögonskuggaaaa :)
                                                           


Och nu: En liten lista. (SÅ TRÅKIGT HAR JAG!) Haha
Tillvägagångssätt
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en. Fråga 1 besvaras alltså med första meningen i första sms:et, fråga 2  med första meningen i andra sms:et o.s.v.

Mina svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Aha vad har du för dig då

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha vad hände med att inte skolka

3. Din romantiska replik?
Victoria

4. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Ärligt va e de med er internet haha va <3

5. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
12...var e du?

6. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haha ajuste :P 3 något eller halv 4 :S<3

7.  Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hahaha omg!!! DET GÅR BRA VICKAN!! Haha åååååååh vill också !! Omg var *** ***** ****!? Hon måste ***** *** ** **** så jag kan ** **** ****** haha(a) !! :D (HAHA)

8. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Det e försent säger dom och jag pallar ej gå om

9. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Vaken? <3

10. Vad vill du höra mest av allt?
Haha ja men de e lugnt haha bebis

11. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Du är dum dum!

12. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Victoria snälla kom!:-*

13. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Alå peru vad händer ?

14. Med vilken replik vill du bli uppraggad?
Jag hämtar dig från sätra med bil

15. Vilket sms blev du mest berörd av?
Vakna brexsss

Haha det var de, nu ska jag duscha och sen städa lite i min garderob! PUSSSS :)

Trackback
RSS 2.0