Toni Braxton

Två favoriter av Toni Braxton. Hennes röst är dessutom grym!! En gammal och en ny.

Såå 90 tal, ganska sjuk låttext om man lyssnar, haha men jag diggar refrängen så grovt!

Oh, I get so high when I'm around you baby I can touch the sky... You make my temperature rise, oh boy. You're makin' me high


Det här är hennes nya singel med Trey Songz, har verkligeeeen fastnat för den!!

You are soooo yesterday...

Ville bara dela med mig av dessa två låtar till er, nu ska jag återgå, eller ja, börja lite smått iaf med plugget och sen drar jag nog ut en sväng, får se hur det blir. Har inte så mycket mer att säga,
BYE! :)
/Victoria


Kommentarer
Postat av: Catherine

oow trey songz gör låten så bra men ah Toni e oxo bra vickan ;D braa låt verkligen...

2009-12-29 @ 03:22:02
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: vic

aa de klart, han är bäst ! :)

2009-12-29 @ 20:46:29
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0