TILL ALLA TJEJER I ELEVENSISTERS!!!!!/MONA

Hej allihopa det här kommer att bli ett väldigt kort inlägg..
Jag vill bara be er om en tjänst och jag hoppas att ni alla gör den hära tjänsten... Jag vill bara säga till er att kan ni alla ta bort ALLA bilder på mig som ni har på facebook, bara alla bilder från balen..
Anledningen tilll det är väldigt personligt men jag hoppas att ni alla gör det.

Jag kanske överdriver eller nåt men jag är desperat just  nu...och om ni tar kontakt med ngn som ex rachell,catherine,ertus,daniel kan ni snälla då säga samma sak till dom..
Som sagt så är jag väldigt desperat över att få bort alla bilderna om ni vill så kan ni klippa bort mig eller sudda bort mig..
Om ni gör det så snabbt som möjligt så skulle jag lugna ner mig lite grann..7

Hoppas att ni alla läser det här och gör det..kan ni smsa mig alla typ "JAg har raderat nu" när ni har gjort det??

Ska gå nu och duscha för att jag och Emilia tappade 1000 KALORIER IDAG HAHAHAHHA!!!!!! E så sstolt
HEJ DÅ!!!! Vi syns på måndag
<3
/MONA

Kommentarer
Postat av: Anonym

har någon av er kontakt med ertus & aram?

2009-12-19 @ 14:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0