svenska steg 4. (Dylan)

hallååå

sitter hemma just nu och jobbar med min svenska uppgift, en platsbeskrivning och stället jag har valt är VÅRBERG my hooood. Igår så var jag hemma hos Aldi och tittade på film med resten av tjejerna i min klass det var mysigt och kul :). Efter det så drog vi till Rågsved där det typ var ngn fest ... lite torr haha menmen taggade därifrån efter ett tag när festen hade börjat fan men men det kommer fler fester som jag och vickan brukar säga hahaha ;).

Juste, kom på en sak att jag ska börja (eller iallafal FÖRSÖKA) att lägga upp min dagliga outfit så att även ni läsare kan få inspiration för jag vet själv hur det är en del dagar då man sitter och tänker VAD SKA JAG HA PÅ MIG ?! Ska börja med det från och med idag lägger upp min outfit senare (när jag har bytt om haha) till släktträffen hos mina kusiner

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0