STRESS!

hej bloggen!
Är skit stressad! Idag är ju det jul och det innebär att vi måste till kyrkan. och kyrkan slutar om en halvtimme(11.30) och vi är fortfarande hemma. Vi ´missar den varje år! Pappa ligger fortfarande där nere i vardagsrummet med färg i håret. (jaaaaaaa han färgar..han vill se ung ut... han kan inte acceptera sin ålder haha). och jag sitter här och bloggar fastän jag borde springa och fixa det sista som inte är klart.. så jag borde nu ta och avrunda... tror ni vi kommer hinna? och ni får inte glömma att det finns två tjejer till i familjen hahah.. ajaaaa måste springa nu.. puss!

försöker slänga in en bild senare

// Bibbi


Kommentarer
Postat av: Camila

HAHAAHHAH jag kommer ihåg när det var så förra året, tror jag, !!! Att ni alltid kommer sent till kyrkan

2009-12-25 @ 12:02:00
Postat av: e

Bibbi jag undrar om du muslim eller kristen

2009-12-25 @ 17:05:19
Postat av: Bibbi

Till camila - Hahahah aaaa asså hela familjen har gett upp hoppet om oss =(



Till e - Jag är kristen

2009-12-25 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0