Sofia här

Tjohej!
HAR SKIT TRÅKIGT så tänkte berätta om min dag..
Idag mötte jag Camila på morgonen och gick till centrum, sen mötte jag Winta,Dylan och Catherine och vi drog till Ikea, vi skulle egentligen till H&M men vet inte vad som hände, eller jo bussen stannade inte exakt där så vi orkade inte gå ända dit haha stackars Winta som redan var där :D
Haha sen följde vi med Catherine ändaaaaaa till RUSTA för hon skulle leta efter en knivslipare -.-
Sen på kvällen gick jag hem till Dylan med Linda och Emilia funfun :)
Och nu sitter jag här.. är inte trött alls så jag vet inte riktigt vad ja ska göra, kanske städa klart mitt rum(är fortfarande inte klar haha )

Menmen, ha de bäst !

Sötisar, Winta sprang från halva centrum för att hoppa in i bilden hahhahha

Emilia :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

har emilia svart hår eller?

2009-12-28 @ 11:28:02
Postat av: Sofia

Japp, hon har egentligen brunt men hon har färgat:)

2009-12-28 @ 12:29:52
Postat av: Catherine

Hhaha men du Sofia nu skulle egentligen till er HM men ni var så dumma o lyssnade inte på mig när jag sa att vi skulle av ! och för det andra rusta e inte så långt borta haha men tack for ert sällskap o for att ha ätit upp all min chips ;p WINTA

2009-12-28 @ 14:29:37
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: dashini

Emilia din gottegris! <3

2009-12-28 @ 18:05:03
Postat av: Emilia

hahah jaa jag har ljusbrunt:D

2009-12-28 @ 20:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0