nevena här

Ja.jag veet! Har inte skrivit så mycket i bloggen, men jag är skiiit lat när det gäller sånt.
Aja, nu är det i alla fall lov och igår fick jag spendera kvällen med mina sisters :D har verkligen saknat alla och det suger att man bor så långt bort o inte kan träffas lika ofta.. men i guess that I have to deal with it anyway. Idag fyller även vår lilla eller ska jag säga STORA Emilia år :D GRATTIIIIISSSSS för typ 23098092759 gången och vi alla önskar dig en skit bra födelsedag :)

Idag händer inte så mycket, planerar bara o sitta hemma o inte göra något! Lat är bara mitt förnamn

Och till dig "anonymt" som kommenterade emilias inlägg och skrev att jag glömt dem. Helt fel! Sådana som dem här glömmer man aldrig. Det är bara det att jag bor en bit bort och inte kan träffa dem lika ofta som dem kan träffa varann. Ganska fegt o påstå något sånt, " att jag glömt dem" . Nästa gång kan du väll skriva ditt namn så jag vet vem du är också. Men men.... Onödiga kommentarer kommer alltid att uppstå.

Här är lite bilder från bibbi igår:

a part of my life. Äntligen samlade allihop :)

Sötisar. Sofia,Victoria,Winta,Linda,Pamela och Bibbi



Otroligt vackra. Camilla och Bibbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0