Mona

hello allihopa, hur mår ni?
Själv så mår jag toppen!!

Har haft skitkul idag..dagen började med att jag började klockan 11 sen så mötte jag min grupp och vi jobbade med vårat projekt..sen så träffade jag bibbi och hon sminkade mig lite haha hon la eyeliner till mig. =) 
Efter det så skyndade jag mig hem och tog på mig en "fin" tunika och stressade mig till skolan igen för att idag så hade dem som gick i min avdelning "King Hoouse", house dinner ,vi förväntade oss värsta lyxmaten men det fick vi inte utan vi fick iskall bulgur med feta ost haha..maten var inte god alls plus så lovade dom oss efterrätt men det fick vi inte heller och när min kompis Adela frågade när vi skulle få efterrätten så svarade läraren:" att vi glömde det och vi trodde inte att ni skulle märka det haha."
Midaggen var från 4 till 6 men alla  gick typ vid halv sex så jag och några tjejkompisar bestämde oss för att gå och fika i mcdonalds som ligger 5min från skolan,sen efter att vi fikade så gick jag och Sali hem och nu sitter jag här och skriver.

Nu ska jag fortsätta med att göra lite hemläxor som hör till projektet...
Good Bye<3

/Mona

Kommentarer
Postat av: monal

fettt glaaaaaaaaaaaad!!!!!!!!!!!!

2009-12-15 @ 21:00:29
Postat av: monal

fettt glaaaaaaaaaaaad!!!!!!!!!!!!

2009-12-15 @ 21:00:46
Postat av: Bibbi

hahah mona fan vi som gjorde värsta projektet med sminket hhahah

2009-12-15 @ 21:04:47
Postat av: monal

helt misslyckade!!!!!!

2009-12-15 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0