LÖRDAG & SÖNDAG - / winta

Tjooooosan bloggen.. jag mår superduper bra !!  hur mår ni alla andra? ......
Ialllafall igår hade jag och några kompisar planer sen längesen att överraska en kompis till mig som fyllde 18 år förra veckan! och det blev en riktigt lyckad kväll :D Hon visste absolut ingentiiing och det bästa var hennes reaktion, hon blev så jävla glaaaaaaad hahaha!! alla visste om det, till och med hennes mamma som informerade oss om vart hon var och såå...  riktigt TUNG kväll var det! :) bilder kanske kommer senare när jag har fått tag på de ;)

Idag vaknade jag rätt så sent.. men det behövdes verkligen!  Pappa kom hem med Pizza till mig o mina bröder hähä :D sen har ja ba kollat på tv och tagit de lugnt.. kanska ska plugga lite senare.. får se!

PUUUUS HEJ LEVERPASTEJ ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni lägga upp bilder från eran klassresa gotland? eller bilder på er när ni gick i väster på killarna och tjejerna....BILDER!!!!!!!!

2009-12-07 @ 10:39:15
Postat av: Sofia

Jag kan göra det när ja kommer hem hahah :D

2009-12-07 @ 14:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0