JULLOV!

Äntligen jullov!!

Idag skulle alla sammlas i aulan klockan 9 i skolan, men vi kom försent! Så vi hann bara va där i circka 10 minuter innan de tog slut -.- FRÖS på vägen dit helt i onödan haha :(
Aja, efter skolan så skulle jag och Linda ta bussen till Hornstull (Lindas idé) och vad hände, haha jo vi kom till kristineberg haha asså mina fötter va som isbitar, men tillslut hitta vi tunnelbannan !!
Sen gick vi till Liljeholmens centrum och kollade på kläder. 
Efter det så gick vi hem till Linda och kollade på Ice Age 3, SKIT rolig film!!

Nu ska jag ta och se på en till film med mamma :D 
Ni får ha det bra, NJUUUT av lovet!

Här är bild på de som köptes today :


Kjolen, är från gina.
Gråa linnet fick jag av mamma :), från Lindex


/ SOFIA


Kommentarer
Postat av: Catherine

Fina grejer !

hahah missade ni hela grejen, synd jag var där med Rachell o såg hela grejen i väster:D vi fick t.o.m. Bullar o julmust som var goooott !

Jag har också sett Ice age men det var med min bror, haha bästa sällskapet :D vist är den braa håller med



ha det nice o vi måste ses under lovet Sofiaaah/ Christine

loove

2009-12-19 @ 16:52:13
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha tacktack!

Ja vi missade allt! haha lite synd..

Älit, borde gått till väster istället haha

älskar ice age specielt sidd hahahha!!



JA vi måste ses barb :)

2009-12-19 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0