ereeg: hello :)

tjena bloggen.
hoppas alla mår bra. idag var det skolavslutning som jag inte gick på.. istället gick jag och tränade :D
igår redovisade jag och min grupp vårat projektarbete som vi hållt på med i en vecka. det gick faktiskt ganska bra ;)
äntligen lov nu förresten! har typ 1000 saker som jag vill hinna med på lovet, hoppas det blir så.
är väääldigt trött redan så jag tänkte gå och tvätta av sminket för att sedan mysa lite i min underbara säng.
önskar er en trevlig kväll♥


tröttis-bild. vilade fötterna på en fest förrförra helgen :)

Kommentarer
Postat av: Catherine

Party girl ! men duu vad du liknar Rawnak på bilden ;D

btw hur gick jobbet i fredags Ereeg ?:)

loove

2009-12-19 @ 16:53:40
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0