emilia

HEJHEJ everybody! Som ni säkert märkt så har jag varit utomlands, i egypten.. Måste bah säga att jag har haft det så jävla BRAAAAAAAAAA! Ville fan inte åka hem, vill aldrig det när jag åker dit, varje gång jag ska hem vill jag bah rymma där ifrån så dom nt hittar mig haha(6) Jag ska snart flytta dit, hade lätt kunna göra det nunununununu men det går inte för att........ Det finns inget hus dära jag kan bo i och mina vänner:( Hahah, men lättast hade nog varit ifall jag kunde tagit med mig hela bunten och bara dragit.. Menmen snart så flyttar jag väll iaf:P OCH TJEJER VI MÅSTE DIT NÄR VI ÄR 18;D
Hahah skiiit tråkigt inlägg men iaf ni får bilder när jag orkar lägga in dom i datan..

Peace out brothers and sisterssssssssssssssssssssssss!
Hahaha skit tråkigt liv har.... JAG!

Kommentarer
Postat av: Catherine

jaa fan vi ska dra dit nar vi blir 18 haha om jag fat folja me?objekt jag har fan saknat var msn konvercationer fan hahah finally e du tillbaka !=D det var pa tiden...loove

2009-12-05 @ 19:39:33
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: dashini

jag följer med, om jag får! ;)

<3

2009-12-06 @ 12:07:06
Postat av: eme

ahaha allllaaa får följa med:D

2009-12-06 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0