Emilia

Hejsan everybody, every with body hahaha:P!
Idag så tränade jag med Mona som vanligt.. Haha vi har tränat sen jullovet började, är faktiskt väldigt stolt över oss båda:D Vi har antingen bränt 1000cal eller 500cal(Y)
Iallafall det jag egentligen vill komma fram till är att:
1. Världens BÄSTA ansiktsmask tro mig alltså den är så BÄST, min hud blev alldeles magisk, OTROLIGT! Ni ska på receptet:
2 msk vatten
1 kryddmått bakpulver
1 ägg
2 tsk sirap
1 msk olivolja
1 hel banan

Blanda ihop allt det om ''smeten'' blir för tunn så får ni lägga till ett till kryddmått bakpulver eller tills den börjar tjockna iallafall:D Smet sedan över det på ansiktet, ha det i cirkus pirkus 20-30min. Ju längre man har den desto bättre blir huden. Skölj sedan av med ljummet vatten.. VOILA bebisrumpa!

2. Idaag är det VÄÄÄÄÄÄRSSSSSTA FESTEN, skoja bah lite men idag så är det julmiddag hoss Bibsen WAWAAWA YIPPIYOOW YIPPIYEEEY! Hehehe..........

Det var allt från miig nu ska jag njuta av sista tiden som 15 åring:D:(
Bajbaj every with body<3

Kommentarer
Postat av: anonymt

hjoppas inga tar illa upp men känns som nevena har glömt er:S

2009-12-22 @ 12:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0