emilia

Hejhej! Hahah måste bara berätta vad Vicotria drömde inatt om mig!

Jag skulle ha redovisning i skolan om en Egypten resa och Victoria var i min skola av någon anledning... Sen så ser hon min syster där fast hon hade typ klippt av sig allt hår och hon hade en såndär New york keps, hon hade en svart lång goose så hon såg ut som en kille, asså det var meningen att hon skulle typ klä sig som en kille och se ut som en så att folk inte fattade att det var min syster, för att i sin hand hade hon ett koppel.. Och i kopplet var det en.....KAMEL! HAHHAHAHAAHAH jag ville typ ha den till min redovisning om Egypten, så då om jag fick skäll för dee så skulle jag säga att jag inte hade nåååååågon som helst aning om vem människan som höll kamelen var, och att jag inte hade med de och göra.. Hela miin klass började skrattaaa när dom såg kamelen och den kunde inte ens gå in igenom dörren för att den var så stor, sen min lärare fuckade uuur hahahah och Vicotria bah stod där ute och garvade.. Hahahah så jag hade ringt skansen för att fråga om jag fick låna deras kamel för min redovisning!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... Alltså jag dooog av skratt när jag läste dee, den som inte skrattar har absolut ingen humor! Kan tänka mig min syster stå sådär med en kamel AHAHAHAHAHAHAHAH!

Det var allt Peace ha en bra kväll:D

Kommentarer
Postat av: Röde Condoren

Ni är stressade...en sådan dröm är beviset!

2009-12-06 @ 18:24:04
Postat av: vic

HAHAHA bäääästaaaaaa :D

2009-12-08 @ 23:27:20
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0