Victoria here

Hej bloggen

Sitter hemma och bara segar, stannade hemma ikväll för att plugga.. Men har inte fått mycket gjort, fast det kommer. Har ändå somnat minst kl 5 de här senaste dagarna och vänt på dygnet (verkligen INTE förvånansvärt, det är ju mig vi pratar om och det är lov, då man inte behöver gå upp tidigt till skolan?), så har hela natten och lite inpå mogonen på mig att plugga. Är pigg fram tills dess. Bra det, nu när jag ändå måste plugga - inte lika bra inför skolstarten men det är ju en annan femma.

Iaf, så var det ju jul, och en massa julfirande här hemma. Bäst vart det, precis som alla andra år, med hela familjen och den närmsta släkten. Underbaaart. Har alltid så kul, och vi har en tradition att vi firar jul i tre dagar. Den som man firar jul hos, stannar alla och sover hos i två nätter. Så var det självklart i år också, och det här året firade vi här hemma hos mig. Det var väldigt trevligt, en massa skratt, god mat, underbar stämning, mycket filmkollande och sällskapsspelande haha. Skit kul!

Idag har jag vart i Skärholmen med Bibbi, Camila och Emilia, det var ju mellandagsrea haha, och jag och Camila fick med oss en massa fint och nytt till garderoben! Orkar inte fota, hittar inte min kamera just nu och jag orkar inte leta men jag köpte en massa och shoppingen fortsätter imorn :D Fick även med mig ett svart läppstift hem, Camila också. Skiit snyggt, lite Lady GaGa sådär haha, det kanske inte faller alla direkt i smaken, menmen. Vi hade kul med det idag iaf, Camila målade ett schackliknande mönster med hjälp av det på sina läppar och skrämde typ hela McDonalds i Skärholmen som trodde att hon var en oseriös emo eller en mördare typ haha! :O Tills vi blev utslängda därifrån...... BIBBIS fel. Bilder kommer kanske senare, om Bibbson orkar lägga in dom.
Aja efter det så drog jag och Emilia till Heron ett tag iaf för att fördriva tiden lite eftersom att Emilia var utelåst!! HAHA stackarn :(

Hur som helst, här kommer lite bilder från min Christmas Eve detta år :)

Haha två sötnosar, min kusin Alexandra och en
av min mammas hundra tomtar som finns utspridda
i huset                                                                         Jag & Alexandra :)

               


Julstämningen var på topp! :D
 

Muums, MAAT! Köttbullar, julskinka, janssons (BLÄ!) kalkon, prinskorv och en massa annat :)
 

Juloutfit
 

Mitt mästerverk
 

I julgranen fanns en massa kuvert (syns inte så bra på bilden) Och i kuverten så fanns de.... PENGAR!! :D muhähähäää


Julklappaaar :):)


Jag och min bror                              Again, visst liknar vi inte?
 

Jag sätter spår......... Min mini kusin Johan


Jag och Alex igen
 

Jag och min syster                          Dagen efter, jag och mina kusiner kollade
                                                         på film tror jag, helt döda allihopa haha
 


 
 

Lite av det jag fick
En morgonrock, två pyjamasar, ett smyckesträd, två presentkort, strumpor, smycken, + en massa pengar :D



Nu ska jag återgå till msn som väntar på mig haha, inget plugg för tillfället här inte.. Ska försöka sova snart också för jag måste upp rätt tidigt imorn.. Så jag tror inte att det blir så mycket plugg idag eller imorn. För imorn ska jag och Bibbi typ ha en heldag tillsammans :O :D Vi skriver nog mer om det imorn.
Aja, back to msn it was. PIIIIIZZ !

Trackback
RSS 2.0