Victoria - Tröttiiis

Heeeeeeyyy bloggebloggisen haha

Jag är hemma just nu och är D-Ö-D. Fortfarande. Haha, gårdagen was crazyyyyy, men gud så kuuul jag hade haha. Den slutade helt perfekt också :)
Idag har jag bara chillat sönderrr, byggt pepparkakshus, kollat på film och SOVIIIIIIIIT!!! Bästa :D Haha, och imorn blir det jul firande med mina fina tjejer, gud vad jag längtar! Ska möta Bibbi tidigt imorn och så ska vi fixa lite inför de och sen ska vi dra hem till henne och laga maten, fixa oss där tillsammans och sedan vänta på att resten av tjejerna ska komma. Det kommer bli bäst!

Här kommer bilder från igår :)

Dylan o Bibbi =)


Lindexxx


Wintish, Lindex & Dylli


Jag, Bibbi


Winta och Linda


Haha hos Thandeeeeen


Haha två mongisar :)
 

Beyonceeeee :D                             Glad Vickylina :)
 

Nu ska jag fortsätta kolla på White Chicks som går på trean. Eller aa den är ju slut när som helst haha. Ska nog sova efter det.
Godnatt! :)
Trackback
RSS 2.0