Victoria - Varning för deprimerande inlägg

Hejsan på er

Jag ligger i sängen och funderar en massa, lyssnar på musik och håller på att bli trött. Har en feeeeeeeet tyngd på bröstet, vet inte riktigt varför.. Eller jag vet på ett ungefär, men inte helt varför. Konstigt... Känner mig allmänt irriterad pga det också, usch! Verkligen inte min dag idag. Tur att man snart ska sova då, och kan börja på en ny dag inom några timmar.
Har jul avslutning imorn i skolan, vi börjar 9 och ska samlas i klassrummet då, få nya slkort inför nästa termin och prata lite och sådär. Efter det är det gemensam avslutning med 2orna och 3orna i aulan, några uppträdanden och sånt som kommer äga rum där. Runt kvart över 10 förväntas det ta slut, och då är det LOOOOOOVVVVVVVVV. Fan vad jag längtar!!!! Frågan är bara.... Vad fan ska man ha på sig!? Det är ju ändå avslutning... Har lite olika ideér i huvudet om vad jag kan ha på mig. Aja men det löser sig nog.

Idag har jag som sagt haft en dålig dag, bidragande faktorer till det är:

*Jag försov mig till skolan så att jag missade första lektionen där jag skulle ha skrivit ett prov som jag missat att skriva pga tidigare frånvaro. Så nu missade jag det andra provtillfället till att skriva det provet. Provet var i företagsekonomi, där jag även har två andra prov kvar att skriva. KUL!! Får ta allt efter lovet istället.

*De flesta andra i min klass fick sluta kvart i 1, men jag slutade runt 3 för att jag var tvungen att stanna kvar i skolan och göra tre läxförhör/prov jag missat.

*Ett av proven jag gjorde var i Historia, såklart hade jag inte tränat på det, så jag lämnade in provet nästan helt blankt och gick därifrån.

*Fick reda på en massa dålig information jag inte ville veta men som ändå var rätt nödvändig för mig att veta om en person som jag redan vet en massa dåligt om

+ lite andra saker som jag inte ska ta upp. Men det låter väl skit bra eller huuur!? Brukar aldrig låta skol grejer påverka mitt humör, konstigt att det blev så nu. Eller ja, mitt humör påverkades ju inte helt pga det. Plus att jag känner mig som en idiooot, jag kan inte uppskatta vissa som försöker göra mig på bättre humör, utan jag måste vara otrevlig och dum tillbaka. Jag är ju såklart medveten om detta och vet att det är dumt gjort men tyvärr så orkar jag helt ärligt talat inte bry mig just nu. Får ta och säga förlåt imorn istället. Haha, typiskt mig. Aja, nogsnackat om mitt dåliga humör och min dåliga dag!

Idag har jag klippt mig, mitt hår är kort igen, HALLELULJAAAAAA. Bibbi följde med mig, vi gick runt i Skärholmen en stund efter det också. Köpte lite underkläder + smycken, orkar inte fota det.
Nu ska jag slöa lite vid datorn, och sedan lägga en FIN sömn.


En fin låt som tyvärr gör mig mer irriterad än vad jag redan är. Haha..
Trackback
RSS 2.0