Kan inte sova :(

Hej bloggen, Victoria här.
Hur mår ni allihopa? Själv mår jag prima, fråga mig dock inte vad jag gör vaken nu för jag vet inte... Vaknade till från ingenstans för typ en timme  sen och blev skit pigg direkt och kunde inte somna om :( Alla andra sover, helt tråkigt, haha finns inte mycket att göra. Det händer mig rätt ofta att jag vaknar upp mitt i natten bara sådär, fråm iiiiingenstans, helt konstigt :S Men men.
Idag är det söndag, skönaste dagen alltså, man kan bara vila ut och ladda upp batterierna inför nästa vecka som kommer gå snabbt (kanske inte, men vi tänker positivt här!) och sen efter bara 5 dagar är det JULLOV!!!!!!! Ååååh det ska bli så bäst! Tjejer, hur ska vi fira nyår, vad ska vi göra!? Hmm... Jaja, det ordnar sig :) Men iaf, åter till att det är söndag idag haha, idag ska jag klippa mig, och göra alla som tjatar om att jag ska behålla mitt hår kort, nöjda! (Och mig själv såklart). Ska klippa upp det så att det blir samma frisyr som det var i början, för nu har det växt skit mycket! Kan visa bild sen på när det är nyklippt och när det växt en bit, det är stor skillnad.
Efter klippningen blir det lite shopping, måste köpa ett par saker som är absolut helt nödvändiga att ha. Eller bara snygga men det räcker som ursäkt för att shoppa det med :D
Här kommer iaf bilder på det jag köpte igår:

Svart tröja med paljetter på axlarna - H&M 199:-


Liten svart nitväska - Kappahl 179:-


Hittade vad jag ska ha på mig på julalfton! :D Den var dessutom på rea, KAP!! Haha - Bik Bok 99:-



Svarta jeans leggings, behövde ett par nya för mina förra gick sönder :( Vila 249:-

.... Och ett par mörkblåa :) från Vila dom med


Det var allt för mig, skriver nog mer senare om jag orkar haha :) Ska sätta på film nu och försöka somna om.
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0