Victoria again :)

Tjena moooooors!
Här e jag igen :D Sitter och lyssnar på lite musik och bara chillar. Har duschat, noppat ögonbrynen och haft i en ansiktsmask, efter det här ska jag ta bort mitt gamla nagellack, fila och klippa naglarna och sedan kleta på lite nytt nagellack i rött tror jag, och sen locka håret :) Helt fresh and clean inför den här sista skolveckan :D

Var som jag tidigare skrev att jag skulle, i Skärholmen och shoppade lite. Hann inte klippa mitt hår för jag sprang runt i en massa affärer tills stängningsdags, dom stänger ju så himla tidigt på söndagar! :( Kl 5.. Den tiden har jag oftast inte ens hunnit komma upp på söndagar om jag haft en lång lördagskväll :O!! Åh :/ Men men,  jag somnade om vid 12 tiden efter att jag vaknat runt 6, och sov tills det att min pappa väckte mig genom att ropa på mig tills jag vaknade från nedervåningen. SÄMSTA SÄTTET ATT VAKNA PÅ SKA NI VETA!!! :@ Usch. Haha, så jag fixade iaf till mig lite snabbt bara, sen skjutsade min daddy mig :)

Och här är bilder på dagen shopping:

Svart kjol med små nit aktiga prickar på - New Yorker 269:-


Randig paljett tröja - New Yorker 199:-


Jacka - H&M 799:-


Klackar - Deichmann 399:-
 

+ en massa små saker jag inte orkade fota, som en t-shirt, en deo, ett armband, osv.

Måste bara visa vart jag vill pierca mig, som Camila gjorde :D Hittar ingen bild på exakt den piercing typen på det stället jag vill ha, men här är en liknande iaf, på det stället jag vill ha den på.

Det är inte exakt en sån här, för den här piercingen är med två kulor och piercingen går igenom på ena sidan och ut på den andra. Så vill jag alltså inte ha. Det finns ett annat sätt att ha en sådan piercing på det stället, alltså på kindbenet under ögat ungefär. Så som jag har förstått det så skär man ut en lite bit kött ungefär, och sätter dit en plattform som hamnar under skinnet typ, och fäster en liten kula på den. Så då är det bara EN kula, istället för två.
Det ända, som hindrar mig från att göra det är att jag inte vill ha ett ärr i ansiktet sedan, någon gång i framtiden när jag tar bort den. Att gå runt med ett väldigt synligt ärr i ansiktet skulle nog inte kännas så kul. Jag ska iaf till en piercing studio snart och fråga lite kring det där, och om riskerna och sådär, vill inte heller ha någon svullnad mitt i ansiktet.. Så ja, vi får se, men känner mig väldigt sugen på att skaffa en sån piercing. Tycker det är as snyggt.
Vad tycker ni, hiss eller diss?

Här kommer iaf lite bilder på mig från nyss då jag hade ansiktsmasken i. Hahah
 
 

Och juste, en sista grej bara. Måste visa vår fina julgran som jag och mamma pyntade igår :)

(Y) Tummen upp för dennnn!!!! 11 dagar kvar tills julafton, åååååh jag längtar!!
Jaja, nu ska gå, locktången väntar i badrummet :)
Pussar :)


Kommentarer
Postat av: Lucia

Men ååååååååååååååh va fin den är!! Jag missade julpyntadet i år... Saknar er mina korvar!

2009-12-14 @ 00:17:54
URL: http://luc.blogg.se/
Postat av: Röde Condoren

Tänkvärt citat av en peruansk kvinna på mitt jobb:



"Det finns inga fula kvinnor, bara sådana som är dåligt sminkade."



Fundera på det, ni!

2009-12-14 @ 15:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0