ereeg: LÖPNING = HÖGT IQ

Hej alla söta! :)
Hoppas dagen varit bra för er del. Själv är jag forfarande sjuk.. i morse när bibbi ringde hörde hon inte vad jag försökte säga, gick inte att prata!
Så, med andra ord, jag stannade hemma. Den här halsflussen verkar inte vilja försvinna, inte ens med medicin. Sofia, Emilia och Linda borde veta vad jag kan göra. De som läser medicin haha. Eller Victoria kanske? Den Oslipade Diamanten ;)
Men i alla fall, som tur var så gjorde mama mig sällskap, vi har bakat någonting som heter Kléche (hehe). Det är typ arabiska bullar som man fyller med pastan av dadlar eller valnötter eller kokos med kanel. Man gör oftast de på Eid. Eid började i fredags och varade i fyra dagar.
Det sämsta med att vara sjuk är att man inte kan träna :( Juste, på tal om det. jag ska föklara nattens inlägg.
Bilen på bilden är en bil som min mamma har hyrt, den är mindre än MINI. Man får typ plats med två stycken i parkeringsrutan haha. Såg först inte den bakom grannens jeep.
Det andra var en länk till en artikel i Dagens Nyheter. Det stod att man hade gjort undersökningar från ett tiotal par år sedan på 18-åriga killar som gjort värnplikt. När man testade deras intelligens och kondition såg man att dessa två hörde ihop. Alltså; idrottar man mycket blir man smart.
På de få tjejer som testades visade resultaten att detta är ännu starkare hos tjejer.
Så om det är svårt att plugga, spring en runda och försök igen ;) Idrott får igång "tankecentrumet" i hjärnan...
Fan, nu känns det här som en jävla uppsats. Går och pluggar istället, nu när mitt tankecentrum äntilgen är igång haha

puss



Juste, har tonat håret :)
FÖRE
 


EFTER

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0