bibbsan som skriver!

Hejsan bloggen!
Sitter nu och kollar på sex and the city the movie, mysigt vettja =)
Idag har min dag varit helt okey. Juste angående kyrkan.... vi hann inte som vanligt. vi kom fram klockan 12.30.. haha det var så skämmigt...vi kom dit och det var nästan tomt.. alla var på väg och köra ifrån kyrkan och vi på väg in... riktigt pinsamt.. men aja vi är vana nu för detta händer varje år. Haha. Aja efter kyrkan så åkte vi hem till oss igen. sen efter det drog vi till mormor och åt lunch - gott var det =) som jag brukar säga, mammas mat är god men mormors ännu godare. Sen efter vi varit där ett bra tag med famlijen så drog jag, maria och diane till heron. hahah hade as roligt! Vi såg aram i MC och tror ni inte han ska driva med mig??????? Men de var ändå roligt att se han, fick lite tillbaka blickar från tiderna i väster - vilket jag saknar!


aja har fan skrivit en uppsats nu. de får räcka för idag =)

/hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0