bibbsan som skriver

Hejsan bloggen!
Idag har det varit den absolut tråkigaste dagen ever. Har inte gjort ett skit idag förutom att degat framför datorn och tv:en. Som inte alla vet så firar vi inte jul idag utan vår jul är imorgon och då kommer de hända lite grejjer haha. Och jag får inte öppna mina julklappar förrän 30 eller 31 - lång historia varför - kan dra den en annan gng.

Men two and a half men börjar nu så jag borde ta och avrunda. TV=my life. Jag vet inte vad jag skulle göra utan den...Jag ska kanske flytta hem till min mormor och bo där ett tag och det enda hinder som jag ser är just att de inte har några kanaler förutom 1, 2, 4 och arabiska kanaler. Rena stenåldern - jag vet... Men det är ändå bra för då kan  jag delvis lägga mig tidigare och plugga bättre.....aja nog om det. =)

GOD JUL PÅ ALLA ORTODOXA DÄR UTE OCH ALLA ANDRA SÅKLART. GLÖMDE ATT KLOCKAN ÄR EFTER 12 =) <3


take me back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0