bibbisan som skriver!

Hejsan bloggen, det var ett tag sen sist!
Idag hade vi skolavslutning som ägde haha jag dog för den avslutet, ereeg du missade något där asså! Så jävla klockren! Efter avslutningen så föjde jag med Naz som skulle köpa present. Sen efter det gick vi runt lite i ringen. Senare åkte vi till sophia som hade fest eller vad man nu kan kalla det. asså hon bor 2 äckliga timmar ifrån skärholmen, det tog evigheter innan jag kom fram och hhem.. Vi hade det jätte trevligi alla fallt . Men vi drog därifrån runt 9.30 för jag trodde erre skulle till ungsomshuset i skärholmen, men när jag var i t-centralen så snackade jag med vickan i tel och berättade om hennes inlägg... vilken tabbe va? men men, då så  kände jag för att åka hem istället kom hem för en timme sedan och nu så sitter jag och kollar på film med min syster, the ugly truth tror jag den heter. skön film. Men nu ska jag återgå till filmen!



fick skjuts till t-banan på morgonen =)

hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0