23/12

Hej på er!
Ska snart åka till mormor och stanna där ett tag för att fira jul med kusinerna och de haha :)
Igår var jag med Camila i centrum, efter det gick vi hem till Linda där Pamela också var :D
När jag och Camila skulle hem så ser vi en katt, vi tog upp den och bad Linda komma ut och de visade sig att det var hennes försvunna katt som hade varit borta i en vecka! HAHAH asså hjältar jag och Camila !!!

Här kommer lite bilder från igår :

Vi träffa på Catherine i centrum :)

Haha Camila

Mums !

Vi tittade på bilder hos linda och hittade den här, hahaha så jävla söt!

Aja, nu måste jag börja göra mig i ordning!

GOD JUL ALLA!!!

/sofia

Kommentarer
Postat av: Catherine

det var nice o träffa pa er ;D men vf fick inte jag följa med o äta pommes for !



onda ni ar fan haha

loove

2009-12-23 @ 16:02:12
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Sofia

För du dissa oss med din ikea!!! hahaha :D

2009-12-23 @ 17:05:00
Postat av: Emilia

Sofia, har Else och Leif data:o?

2009-12-23 @ 19:58:39
Postat av: Sofia

HAHAHAHHA emilia! jaa faktiskt, och den är snabb :O

2009-12-24 @ 14:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0