2010!!!

TJENIXEEN :D Victoria här

Hur mår alla våra söta bloggläsare? Jag mår bäääst :D Är så jävla glad för det är nyårsafton idaaaag!!
Har vart och mött en kompis i Liljeholmen fixade lite grejer, sen åkte jag till Skärholmen, mötte min syster en snabbis och sen gick jag och köpte nya lösögonfransar och en ny pincett, som ni ser här nedanför :)

Från Kicks


Snart är det 2010, fan vad weeeeiiird :O Men jag ser framemot det, jag ska göra det här året till det bästa året hittills! Hittills har nog 2009 eller 2008 vart bäst, minns inte riktigt vilket år som är vilket och allt som hände och såå :| Men har haft skit kul iaf.
Aja, igår var jag i stan och i Kista med några vänner från skolan, småshoppade litegrann, helt impulsivt, hehe. Bilder på det jag köpte:


Från H&M


Gina tricot


4 stora nitar från Punkt Shop


Monki


Monki



Och här får ni bilder från i tisdags då det var tjejmiddag/överraskningsgrej för Emilia hemma hos Mona. Alla i Elevensisters var där förutom Ereeg & Nevena.. :( Men det var kul iaf :)





















Funfun! :D

Det var allt för mig, önskar alla en GAAALEN nyårsafton :D Vi hörs nästa år ;)
Pooooss ♥

Trackback
RSS 2.0