Victoria: Today

Hejsaaaaan
Idag var jag i skolan som vanligt, vi hade idrott för första gången, fast vi snackade mest och gick en liten rundtur i Eriksdalshallen, där vi ska ha idrott. Efter skolan så mötte jag upp Emilia, och vi var i stan ett tag. Tänkte äta men sen så kom jag på att jag inte ens var hungrig! Hehe. Efter en stund så drog vi oss iaf hemmåt, och när jag kom hem så var jag helt död som vanligt, så jag somnade. Runt 6 tiden, och jag vaknade 10! Riktigt skönt att sova så länge.
Iaf, när jag vaknade så var det en film på tv. John Q. Har sett den förut, riktigt bra film. Så jag hoppade in o började kolla på den lite mitt i, men det gör inget. Nu är den iaf slut, och snart ska jag duscha och sen sova!





Ha det bra, puss på rumpan! xoxo Vickylina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0