Victoria: my daaay

Tjenaaaaa
Idag så har jag varit i skolan, och jag kom sent för första (och sista hoppas jag) gången på den här terminen, det har ju bara gått några dagar sedan jag började, men ändå. När vi gick i Västerholm så kom jag sent VARJE DAG, alltså exakt vareeeenda dag, och jag missade även de första lektionerna varenda dag också. eftersom att vi hade matte som första lektion, tre gånger i veckan, så minns jag knappt min sista mattelektion.. Men nu ska det bli ändring på det, jag ska komma i tid och börja sköta skolan, vara mer ansvarsfull när det gäller skolan och ta det mer seriöst och mer på allvar! Jag ska börja skärpa mig!
Idag så fortsatte vi iaf med vanliga lektioner, och vi hade Företagsekonomi, Svenska och Matte för första gången! Jag diggar verkligen matte läraren, han fick hela klassen att skratta så mycket idag, redan på första lektionen. Jag ska ta bild på han och så ska ni få se honom, haha! Nosrat heter han :D Han ska bli min nya bästis, han ska ta Per-Åkes plats och bli min bitch, muahah :D fast ingen kan iof ta Pelles plats.. Men men.
Slutade 14.30 och efter skolan så åkte jag hem direkt, och somnade! Jag var så jäkla trött, har inte sovit bra alls de här sista nätterna, är sjuk också, så det är ett stort hinder. Iaf så blev jag väckt runt 7, och inte mycket har hänt sedan dess. Har läxa till imorn i svenskan att ta reda på vad ordet dramaturgi betyder. Aldrig hört det ordet förr..

Bild tagen i vintras, när vi var på bio.  Fr. vänster: Bibbi, Ereeg, Winta, Sofia, jag, Camila  Undre raden fr vänster: Dylan, Emilia, Linda
 
Övre raden - Bibbi, Ereeg, Winta, Sofia, Jag, Camila
Nedre raden - Dylan, Emilia och lilla Linda


 XOXO VICKYLINA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0