Victoria: Igår

Halloj!
Hur är det med er? Själv mår jag bra, bara det att jag tror att jag börjar bli lite sjuk igen! Åh, hoppas inte det, jag hatar verkligen att vara sjuk!

Aja, nog med klagande. Ska berätta om vad jag gjorde igår! Dagen började med att jag gick till skolan som vanligt, jag trodde vi började 08.30, men när jag kommer dit så är lektionen inställd! -.- Kunde stannat hemma och sovit.. Jag slutade tidigt iaf, 13.15, och efter det så åkte jag och mötte en hemlig person som inte ska nämnas på bloggen, hahaha. Jag åkte och mötte honom i stationen där hans skola ligger i, och efter det så åkte vi och var i stan ett tag, kollade lite olika grejer. Efter ett tag så kom Winta och mötte oss i Gamla Stan, och så åkte vi till Slussen och åt på donken. Där satt vi ett tag innan vi drog oss hemåt.

När jag kom hem så somnade jag ett tag, för jag var skit trött. (Som vanligt efter skolan). Och så vaknade jag runt halv 7. Jag fixade mig och sen så åkte jag till Skärholmen. Där träffade jag på Andrea och Shadan och dom följde med mig till Coop där jag handlade engångsgrill & lite annat, för att jag skulle gå och grilla med några kompisar från skolan. Så efter jag handlat allt så åkte jag mot Bredäng där två kompisar som också skulle komma och grilla hoppade på. Och så hoppade en annan kompis på i Liljeholmen, och så åkte vi till Zinken. Vi gick först förbi  Zinken och handlade lite till, och sen så drog vi vidare till Apberget. Efter en stund så kom några fler. När alla kommit så tände vi grillen och sådär, men det började regna lite då och då, och alla blev blöta (även grillen, haha) så vi bestämde oss för att röra på oss mot en skola i närheten där det fanns ett lusthus. Och så var vi där och rökte vattenpipa, m.m. bara umgicks, riktigt mysigt var det!:) Vi hade skit kul alltså, riktigt sköna människor. Runt 1-tiden rörde vi oss hemåt. Och när jag kom hem så var jag så jäkla DÖD, alltså skiiit trött. Ändå gick jag och la mig vid 4, haha fastnade framför msn -.-

Idag så tror jag att det blir bowling i Heron med tjejerna, får se vilka som är på och hur många vi blir. Nevena sa att dom höjt priset på att bowla, det kostar nu 75kr för 10 minuter!! Haha, jag tror nog att det kostar 75 kronor för 1 timme, men aa. Äsch, vi får väl se när vi kommer dit.

See you later, ha det bra. Peace.
Trackback
RSS 2.0