Victoria: helloo

Hello! Jag skrev  aldrig igår, vet faktiskt inte varför! Haha, men jag ska iaf försöka att skriva minst en gång per dag. Ska nog gå bra ;)
Iaf, igår så gjorde jag inte så mycket, jag chillade mest hemma med min familj, vi grillade och hade det trevligt! Och gissa vad jag mer gjorde? Jag målade taket på min garderob! Haha, alltså det är en walk-in-closet som ska göras om. Så jag och mamma började lite smått igår genom att måla taket vitt, eftersom att det typ var träfärgat, men jag ville att det skulle se lite fräschare ut, så vitt blev perfekt. Det var iaf kul att måla, älskar det! :D
 Idag så har jag iaf vart i skolan, och idag hade vi faktiskt de första riktiga lektionerna sedan vi börjat. 3orna och 2orna kom även idag, och där går det också några jag känner, så det var kul. Vi hade iaf 4 lektioner idag - Engelska, Historia 2 ggr och Svenska. Vi har Historia 2 ggr på måndagar men en av de lektionerna är bara en halvtimme lång, riktigt skönt! Vi fick iaf träffa våra lärare i de ämnena vi hade idag för första gången, och de alla verkar bra. Vi får se hur det går med det.
Efter skolan så åkte jag och Selin till Östra Real för att möta Jennifer. Sedan åkte vi till Skärholmen och kollade runt där, och Selin gick till sin pappa efter ett tag. Sedan satte vi oss på donken för att äta lite, och då kom Honer (vår killkompis) och efter det kom Camila, Linda, Emilia och Winta. Och så satt vi där ett bra tag och snackade och garvade en massor som vanligt. Senare kom även Bibbi och joinade oss! Runt 7 så började vi iaf röra oss hemåt, och efter att jag kommit hem så har inte mycket hänt. Ska försöka lägga upp ett videoinlägg som jag, Linda, Sofia och Ereeg spelade in i lördags när vi var på Heron. Får se hur det går med det, men håll utkik iaf!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0